პროექტის ჩანაფიქრი ასეთია: მაღაზიის სპეციალურ განყოფილებაში უცოლო მამაკაცებმა ფეხსაცმელი უნდა შეარჩიონ. თუკი მანდილოსანიც იმავე სტილის ფეხსაცმელს შეარჩევს, წყვილი უკვე შერჩეულია. არსებითად, მათ უკვე აქვთ საერთო - ერთნაირი გემოვნება. ქალბატონს აქვს უფლება, უარი განაცხადოს მამაკაცზე და მხოლოდ ფეხსაცმელს დასჯერდეს.
"პროექტი საშუალებას იძლევა, ერთმანეთს პოტენციური პარტნიორები შევახვედროთ. ინოვაციური მეთოდი ადამიანებს ეხმარება, ის ერთადერთი ადამიანი გაიცნონ, რომელსაც დიდი ხანია ელოდნენ", - ამბობს კომპანიის დამფუძნებელი, ვიოლეტ ლიმი.